2011. szeptember 20., kedd

Olcsó P4!! - Jelenlegi ára: 4 999 Ft

Eladó egy fellelt állapotú 2. 4es Celeron gép. 40Gb vinyó, 256Mb DDR1memória, CDolvasó, mobil rack ház, 400W Codegen táp, vmilyen irodai Fujitsu Siemens alaplap. Hirtelen ennyi. A gépet egy kapualjban találtam, ingyen elvihető felirattal. Hazahoztam, raktam rá egy XPt, az hibátlanul felment, megkerestem hozzá a drivereket, azokat is telepítettem. Nem találtam hibát, működik, de hosszasabb tesztelgetésre sem időm, sem kedvem. Garancia természetesen nincs, ha személyesen veszed át, akkor megnézheted, hogy tényleg megy. Ennyi pénzt a táp, a ház és a rack megér. Kérdezzetek bátran, igyekszem válaszolni. Kinek mire, letöltőnek, vagy gyereknek, vagy nagyinak, vagy bedobni a Dunába és jót röhögni : )



Jelenlegi ára: 4 999 Ft

Az aukció vége: 2011-09-24 08:51
. Olcsó P4!! - Jelenlegi ára: 4 999 Ft